Konfa, skolan o allt annat :)

Dagen började med skola som vanligt och sen hämtade my mig på skolan o vi åkte upp till kyrkan o hade konfa som vanligt :) Riktigt roligt som vanligt :D  Fick våra frälsarkransar, jätte braigt ;D

Sen tog vi oss till replokalen och eftersom de bara va ja o my å fixade vi lite annat än repa... Sen åkte vi hem och skjusade hem my. Sen tog ja med mig musik från bilen och la in på datan och sen la över till mobilen :D Toppen heter de :D

Nu sitter jaghär men ska ladda in massa bilder o ånt på datan o under tiden de laddar in så ska ja plugga engelska. Engelska är faktiskt roligt, fast läxan e inte kul...

Men jag bloggar eventuellt mer ikväll men annars så slänger jag in nått inlägg imorrn :DD

PÖSS!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback