Live your day like it was the last

Hallå där!

Har ni märkt att jag börjar alla blogginlägg med hallå :P ?
Lite lustigt faktiskt :) Men när jag pratar så säger jag bara Heej :D

Aja till det ja skulle skriva om :P Kvällen fick spenderas med Emelie <3 Va riktigt behövligt.. Fick ur mig det som jag inte ville ha på mina axlar... Älskar att bara sitta ute i kylan och snacka skit med henne... :D Satt bara och snackade och cyklade lite överallt :) Men tyvärr så fick jag en hel del nersämmande sms... Tur att jag har mina riktiga vänner.!:)

Hoppas att de löser sig och blir som förut...Tror tyvärr inte de men hoppas kan man alltid göra...

Just nu så ser jag på leagelly blond :) Känner mig verkligen så :P Hahha, blåsta flickor...



Hade denna nyss på mobilen :DD

Nej, nu ska ja ta itu med mina problem o gå o fika... :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback