Nämen...

Hallå!

Nu är middagen och efterrätten uppäten för ett bra tag sedan! :) Vart makaroner och köttfärssås :P mums... och till efterrätt så vart det äppelpaj på egenplockade äpplen :DD

Och så har jag pysslat ett armband till mig :) Grööönt!!! en av mina farvorit färger;)

Och sett idol, eftersom jag känner en som är med :DD Han är så galet duktig :) 

Men imorgon så åker jag hem :( Betyder att jag måste upp tidigt och packa... Men jag är ju snart nere igen... :D


Ska nog fösöka ladda upp bilderna nu ;) får se om de går ;D



Blå skinnjacka :D




Etirel Vinterjacka 1200 kr på intersport!! :)



Luvan ;D




Ryggen :)

Hade inga bilder på resten än :D ni får det senare :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback