På tåget :/

Hallå!

Just nu så sitter jag på tåget på väg mot sundsvall för att va där i ca 10 dagar :/ Har bara åkt ca 15 min och det känns som en hel evighet... Den här resan kommer bli lång känns det som...

Musik i öronen och lite annat så går nog det här första tåget fort! Hoppas det iaf :)

Har inge bra internet för jag har bara mobilen, men när jag väl kommer till pappa så tar jag internet kabeln :)))
Packningen väger ton och det blev 2 väskor eftersom jag köpte en ny vinterjacka! och fick en skinnjacka och så hade jag ju 2 jackor med mig :PP Och datan såklart :)
Har försökt få igång webbkameran men det är något som e knäppt så det funkar inte...

Men om jag får en kamera i present så blir det mer bilder o så :))

och då blir det roligare ;D

Tänkte leta lite bilder nu, see you <3

Saknar dig mamma o syrran <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback