Du och jag Denice!

Hejsvejs!! Nu ska jag, My Bergvik, gästblogga på denna blogg. Jag tänkte visa några punkter som jag ska ta upp i det här gästbloggsinlägget:
Hejsvejs!! Nu ska jag, My Bergvik, gästblogga på denna blogg. Jag tänkte visa några punkter som jag ska ta upp i det här gästbloggsinlägget:
  • 10 saker ni inte visste om mig
  • 5 saker ni inte visste om mig och Denice
  • 2 underbara kändisar
  • Musik <3
  • Me and Denice <3
Okej, here I go...
1. Jag äter bananer fast jag egentligen inte gillar det.
2. jag är fortfarande i kiss och bajs åldern.
3. Jag älskar att skicka sms till kompisar för att få dom att må bättre!
te.x kan de se ut så här:
Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
4. Jag gillar att sova på magen.
5.jag ser sjukt mycket på film.
6. jag är mörkrädd.
7. Höjdpunkter på min dag kan vara ett hej, eller bara nån som skrattar gulligt!
8. jag älskar att resa.
9. jag säger ofta: bajs, hej, ibland så, du kan va en "...."! m.m
10. Musik är mitt liv.
okej, 5 saker ni inte visste om denice och mig:
1. vi är tighta som syskon.
2. vi har kännt varandra i 8 år.
3. vi smsar med varandra varje dag!
4. vi har sjuk humor.
5. vi kan börja tokgarva av att bara titta på varandra!
Moving on to the Celebrities!
Cory Monteith.... My one and only! han har allt, bokstavligen allt! Charm, stilen, utseendet, ALLT!
Leo. Leo. Leo. Leo. Leo. Också han har allt. Jag menar se på honom, det finns inget att klaga på. Leo har, och kommer alltid ha en plats i mitt trånga hjärta (Denice tar mycket plats, gott folk.)
Here comes some Music<3


Me and Denice <3
<3
Jag känner mig ganska klar nu, mitt liv är ganska tråkigt just nu, kliver upp på mornarna, går till skolan kommer hem ser på tv sitter vid datorn och sover.
Nä men ganska kul är mitt liv! I'm surrounded by happy and funny people!
avslutar nog med ett skämt: Det var en gång 2 blåbär som satt på en brygga, också kom det en liten vindpust, och då hörde man: plupp,plupp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback