10 saker ja stör mig på

1. Personer som gör smileys åt fel håll, såhär, (:

2. Personer som säger "at" istället för snabel-a
3. Att balsamet alltid tar slut före schampoot
4. Personer som skickar kedjemedelanden. Jag tar åt mig mer om någon skriver t.ex. på min facebook "Tack för att du är en så bra kompis" än om någon skrivit "Sätt det här på din kompis logg om du tycker om henne". Det är ju bara en kopiering från någon annan-rakt av!
5. Personer som lägger upp biler på sig själv och sedan skriver att de är fula, eller om någon kommenterar "fin" ska den alltid skriva "det är du som är". Eller hur att du lagt upp en bild för att alla ska se hur ful du är.
6. Personer som säger en sak och sedan gör tvärt emot själv- föregå med gott exempel!
7. Personer som tror att de är världens coolaste på internet.
8. Personer som tycker att man är nörd för att man är bra på att lära sig saker.
9. Personer som damp-frågar mig om vad klockan är
10. Personer som tycker att man måste ha smink på sig för att "vara cool"

Källa lånad från Fredrika lundahl.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback