Dagens planer!

Hejsvejs!

Vaknade för en stund sen. Hade det jättekul igår! Jag och Evelina va ute och shoppade på dagen sen åkte vi hem och träffades vid 20 typ och va ute och sprang en bit sedan gick vi hem till mig och såg Grabben i graven brevid! Hade det jätte trevligt! Sen åkte hon hem och ja åt lite godis och slappade, somnade vid 1.30 typ! hihi :) De va ju ändå lördag..

Idag så ska ja och pappa åka in till norrporten och se på FOTBOLL!!! Sedan stannar jag kvar i stan tills 17.30 då jag och fredrika går till bion och ser hunger games! Ska bli fantastiskt kul!  Åker nog hem sen och tar de lungt och sen får vi se om ja tränar lite mer!

Hade det jätte kul igår iaf! Mycket bus och smsande :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback