i never knew

Yes! Hemma nu! Kom hem igår eftermiddag och harhaft de underbart och lärt känna nya kompisar :)

FREDAGEN: Började med att vi åkte vid 11.30 och sedan väntade en bilresa på ca 3 h. När vi väl kom fram så lastade vi ur och bärde in i -32 grader och sedan satte vi upp alla saker och repade till middagen och då va de tacos. Efter maten så repade vi på till storsamligen och sen repade vi vidare och sen va de fika och sen repade vi på till 23 då vi skulle sluta ifall nån i något band ville sova. Men vi satt och pratade till 00 då sofie slocknade så då dämpade jag, my och alicia oss lite och fortsatte prata på om allt :) Klockan vart 2 och vi skulle sova tänkte vi men då hade mys madrass läckt luft så då skulle hon och jag dela säng! På en 90 CM LUFTMADRASS! Slutade ju inte lyckligt! Tillslut så valde hon att sova på sin nästan tomma madrass istället för att knuffa ner mig på golvet!

LÖRDAGEN: Vi skulle upp vid 8 för det var frukost. Åt frukost och sedan kl 9 skulle vi börja repa och öva inför kvällen.Vi övande på och började även skriva en till egen låt. Sen va de lunch och en repade vi på och ja hade trumlektion. Vi gick mest igenom de grundläggade för dom mindre eftersom de skulle anpassas till alla som va på trumlektionen. Sen så gick ja tillbaka till vårt rum men där va de gitarr lektion och i Highfives rum va de piano lektion. Så då lärde ja känna Anna, en annan tjej som spelar trummor och va ett år äldre än mig. Mina kära bandkompisar va spårlöst försvunna så då gick ja och fika med Anna och Amanda och några till ifrån Highfive! Hade jätte trevligt. Sedan så repade vi vidare inför kvällens spelning. Sen va de middag. Köttfärslimpa... men Marängswiss till efterrätt! :D Sen va de genrep. Gick väll bra! Sen va de ju kvällens höjdpunkt! Spelningen. Tyvärr så blev vi bara 3 pga sjukdomsfall på kvällen men de funkade ju de också :) Efter spelningen så gick vi och fikade och sedan satt vi och pratade med Highfive tjejorna till 00 och då gick vi tillbaka till våra rum och va tvungna att sova.

SÖNDAGEN:
Att vakna av att mina fina bandkompisar tar täcket, kuddarna, tänder lampan, hoppar i sängen, och sist men inte minst börjar spela trummor... Och ja som sov ju visst precis framför trummorna.... Fick ju iaf en "fin" väckning.... :)

Va min facebook status när vi väl va hemma. Så startade min morgon iaf. Vaknade och ja fick äta frukost på rummet eftersom ja vägrade att gå upp. Började packa ihop allt och eva skulle ut och starta bilen och den startade inte. men efter ca 2 h så startade den. Vi lastade in i hissen och körde ner allt och började lasta bilen. Började resan hem och efter ca 3 h så va vi tillbaka där vi började! Åkte hem och tog de lungt och åt lite godis. Sen va det middag och efter de så tvär slocknade jag! kl 18 och sov till 22 och då tog ja en snabbdusch och sen gick ja och la mig igen.

 

Detta va min helg och här var jag :) Fast med snö nu ;)

 

NU ska ja gå och plugga och se på tv :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback