Den sjunde eller åttonde januari tvåtusentolv

Hejsvejs kattsvans!

Va fick ja de där ifrån *? XD Ingen aning.. EN smula trött kanske ja börjar bli.. :D Ruskigt trött till och med.

Aja, Såg ju Eclipse nyss. Ruskigt bra faktiskt! får ++++++++++++++++++ utav mig :D Fast ja gillar ju alla Twilight filmerna så :) Lite taskigt utav mor min att kalla mig för vampyr bara för att ja jämt är kall, har vampyr tänder och blod smakar inte så pjåkigt när ja tänker efter!  Ja får välla va en vampyr då :D haha...

Jag tror tamefan att ja ska gå och äta lite godis och sova sedan. OjOjOj, skulle inte vara godis där utan skulle vara yogurt! Haha..... Hur fan stavas yogurt egentligen?XD Ingen aning ja! Orkar inte ens gå ut i köket och hämta nån... Lat tjej här då! Mamma ska nog få knäcka min rygg innan ja ska sova, sÅ galet cp ont i den! Fattar inte ens varför! Kan de bero på gårdagen? hmmm... Så lat är ja inte om ni tror de! Gick nästan 2 kilometer för att hyra eclipse! Så de så!Bara för att bussen va sen... ;) Men de säger vi inte :D
Nu ska ja kolla runt lite på andras bloggar! Ha det så bra så länge fina bloggbesökare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback