here it comes

1.Jag börjar med att tvätta bort lite löst smuts med clearing pads från clearasil. Tvättas ej bort!!
2.Sen änvänder jag Facial scrub och Gnugar in i huden och låter de sitta ett litet tag. Sedan tvättar jag bort det med ljumet vatten och en ren handduk som ja torkar rent med!Se till att allt är borta innan du går till steg 3
3. Sedan tar jag en ''pensel'' och duttar happyderm kräm försiktigt runt ögonen. AKTA ÖGONEN!!! Sedan tar jag kräm i händerna och ''klappar'' huden försiktigt!
4. Låt de torka till och sedan änvänder jag en clearing pad där mycket acne (finnar) och gnuggar lite extra för att förebygga acne (finnar)
5. Smörjer in halsen med body scrub och låter de sitta en liten stund och sköljer sedan av allt med en fuktig handduk. Torka rent med en torr handduk!
6. Smörj in halsen med body butter.
7. Ta lite olivkräm och smörj lite försiktigt på Nyckelbenen!
8. KLAR!! :D Fick en fråga på mailen om ja kunde lägga ut de här för ett teg sedan! Så varsegod! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback