Heroes- 20120131

Hej på er!
Idag var de skola som vanligt och har retats lika mycket som alltid ;D Hade elevråd imorse, Gick väll bra som alltid! Hade även kroppskultur idag, ett tillval som vi har här på Bergsåker! Ett fys pass fast idag vart det en variant utan handboll, vilket var jätte kul! Ändå tills 2 små 7:or knuffa till mig så ja flög och fick brännsår på knäna.. Men sen upp och jaga vidare på den där bannade bollen! Sen va de svenska o is och ja fortsatt att reta upp alla ;) HIHI!

Skönt att vara hemma nu faktiskt, Ikväll blir de att städa, tror ja........... TROR sa ja! ;) Fast ja hoppas att a slipper och får äta tacos idag ;) Hoppas pappa är snäll :) hihi... Sitter iaf nu och lyssnar på musik och tar de lungt! Tittar mest på videon på Taylor Swift - You belong with me. Älskar videon på den! Så fin.

Sitter även och funderar på alla dessa små sjuor på min skola... Otroligt små och störiga ''fjortisar'' som tror dom är nått och stirrar fult på oss åttor och på niorna. Omoget så de skriker om de! Tjejerna stirrar och snackar skit. Killarna bryr sig inte om dom äldre så de är bra! Men tjejerna är så otroligt jobbiga och går en på nerverna! En del är riktigt schyssta men många är så otroligt utseende fixerad och går upp vid 6 och sminkar sig i en timme. Man får absolut inte ha en egen stil för dom utan alla ska följa ''modet'' Toltalt stört! men.. Va ska man göra, dom får väll göra så. Jag bryr mig egentligen inte men dom börjar gå en på nerverna...!


Några utav dagarna kommer senare och en länkning! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback