Play me again...

Hej, i'm back tror ja.. Har inte mått så bra och har ett liv utanför bloggen. Det har hänt en hel del.. Planerat en del inför att Tiger ska flytta, shoppat, fått remiss, städat, vart med alicia, skolan, och en massa mer.

Ja ni läste rätt.. Tiger bäbis ska flytta. Tänk att han snart är 2 år.. Men han ska få flytta till en fodervärd eftersom de lär bli för mycket för honom när lillan löper om några månader och ska bli parad och sen kommer kattungarna. Bli jobbigt att ha ca 6 katter hemma då. Och när kattungarna är sålda om de inte ska sparas så kommer kanske tiger tbx. :)

Va på birsta förra veckan med Fredrika, men ja köpte inget tror ja mer än lite mat på Ikea ;) och så var jag på stan och i kyrkan idag med Alicia och hade det jätte mysigt. Fikade på mat & prat, shoppade och hade det jätte kul! Fick med mig en hel del hem idag!!:)

Nu i veckan, tisdags för att vara exakt så fick jag äntligen min efterlängtade remiss till sjukhuset för en operation i min menisk. Den 17 februari så ska ja till sjukhuset och opereras alltså. Börjar bli väldigt nervös och rädd... Och på en fredag...... Längtar knappast...!

I förra helgen så var jag med Alicia på lördagen och hade spa kväll. Jätte jätte mysigt och så underbart kul vi hade det då.

Idag så var ja ju på stan med Alicia och Fikade och shoppade! Fick med mig en Rosa klänning, Röda jeans, och en blå bandbehu?! Stavningen är inte seriös. ;) och ett nagelserum, och fika i magen ;)
Bilder kommer kanske senare:)


Bloggar mer via datan senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback