svalkar vinden

Ni tror väll att jag dött elelr nått under dom här dagarna när jag inte bloggat alls men så är det inte, ja lever o allt! Då undrar ni väll varför jag inte bloggat..?

I tisdags så satt jag på akuten med syster min... Tycker synd om henne.. Sen åkte vi hem till henne när hon vart utskriven och va ''övervakare'' åt henne. Sov över där och vaknade vid 12 igår..  Då åt vi frukost och sen åkte vi till hennes jobb och lämnade lte papper och sedan hämtade vi tvätten så vi åkte iväg och tvättade sen åkte vi och handlade. sen gick jag hem till henne och spelade Mario kart på hennes wii. Deva jätte kul! Sen åt vi och sedan skulle jag försöka spöa natta i mario kart.. Gick ju inte så bra....... Sen vid 21 åkte vi hem. Va hemma vid 22.... Trött som et as bara! Vaknade vid 12 idag. Mamma fyller år idag men hon är så förkyld så jag kröp bort mot mitt kryp in. Ska göra maränger idag tror ja....  och kladdkaka tydligen..

Sitter iaf nu och lyssnar på musik och kollar på skvallerbloggen..... Hahaha!!!!!! 
Vi hörs senare idag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback