100 frågor till mig ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
 20 och myndig och allt! :)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Fredrika, Emelie, malli :) :)

3. Hur lång är du?
Ca 175 cm :)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
LOL på bio :) Annars vet ja inte :P

5. Vem ringde du senast?
Pappa min :)

6. Vem ringde dig senast?
Pappa :P

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Jag förstår det

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Gillar båda, fast det beror mycket på vem och vad det gäller, samt hur “bråttom” det är att få svar.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda...

10. När såg du senast din mamma?
I söndags..

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön-isch

12. När vaknade du i dag?
När ja vaknade :)

13. Vilken är din favoritjulsång?
Fan så geek är jag inte :)

14. Vilken är din favoritplats?
Systers palats ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Läkaren..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Pluggar nog, bor i stockholm och lever livet :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att sova ensam...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nånting på skolan troligen :)

19. Hur stor är din säng?
120*200 hos pappa och 90*200 hos mamma :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med..

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 hos mamma 5 hos pappa ;P

23. Hur många landskap har du bott i?
TVÅ! Stockholm och Västernorrland :)

24. Vilka städer har du bott i?
Sundsvall, Stockholm :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
BARFOTA!!! Fick tillochmed skäll av en klasskompis mamma på dagis för jag aldrig hade strumpor ;) Finns väll anledningar till att jag har kalla fötter? :)

26. Är du social?
Kan ni lita på! Social är mitt mellan mellan namn ;))

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum eller krossad choklad :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass :)

29. Tycker du om kinamat?
Jajjamen :)

30. Tycker du om kaffe?
Nix, fy fan!!

31. Vad dricker du till frukost?
Te, Nyponsoppa eller Mjölk :)

32. Sover du på någon särskild sida?
Särskild sida av mig eller av sängen? Men nej, jag sover nog på båda sidorna på båda frågorna :P

33. Kan du spela poker?
Knappast :P

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jajjebox.

35. Är du en beroendemänniska?
Det skulle jag nog säga att jag är, ja. ;)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
hahah nee...

37. Vill du ha barn?
Ja när jag är äldre. :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, spanska..

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
helst? så är det nog djur och resor ;)

42. Äger du dyrbara smycken?
Nått halsband :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Big brother va de ;) 90210, :)

44. Kan du rulla med tungan?
hahha vem kan inte ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Syrran, och Malli, emelie :)

46. Sover du med gosedjur?
hahahah är inte 5....

47. Vad har du för ringsignal?
Avicii- Levels :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jodå :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Penna ;P

50. Flirtar du mycket?
Hahah nej det skulle jag inte vilja säga :P

51. Kan du byta olja på bilen?
med hjälp :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej kanske i prathastighet ;)))

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser Elsa serien just nu. Sista boken nu ;)

54. Läser du dagstidningen?
I mobilen ;)

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, en Fototidning :)

56. Dansar du i bilen?
Hahaha dansar i bilen? Nej. XD

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
107,5 The voice <3  ;)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
biologi helvete.. :)

59. När var du i kyrkan senast?
Konfirmatioen för nån vecka sen :P

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Haha, lätt Vegard i Kroppskultur :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Aldrig gjort.. :P

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Det beror lite på hur man definierar “extra speciellt”… Så jag säger nog pass för säkerhetsskull.

63. Vad lyssnar du på just nu?
feel so close <3

64. Har du varit med i tidningen?
Det har hänt, ja. :)

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Fisk..

66. Vem såg dig naken senast?
hahha...

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa med muffins på :D, den är fin! :)

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Kudden.

70. Har du någon piercing?
öronen.

71. Din största vinst?
Ehh.. Kan inte komma på att jag vunnit nåt mer än nån 100-ing på triss någon gång.

72. Civilstånd?
Singel...

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, viktorfrisk.com, Bloggen och andra bloggar :)

74. Är du fåfäng?
Nej det skulle jag inte vilja påstå.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ohja… Många saker!

76. Hur gammal är din pappa?
52 tror ja.. Jag har pinsamt dålig koll........

77. Vilket är ditt drömjobb?
Polis.. :)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka med på WW.. World Winner för katterna <3

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hund, Hamstrar x 1000, katter, fiskar och en triljard dammråttor.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Ni får en grej. Senare ;P 

81. Svär du ofta?
jomen visst!

82. Sverige när det är som bäst?
Sommaren...

83. Kan du åka slalom?
Jajjamen :) 

84. Vad har du ätit i dag?
Mat :)

85. Vad har du för utbildning?
Grundskoolan snart ;)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Haha jösses. De ni ;)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Armarna..

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är omtänksam.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Svårt att avsluta saker, kan verklige inte sitta still! Måste ha 11234567 bollar i lufte samtidigt!

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Haha pass.

91. Saknar du något?
Japp, en normal hjärna :)

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Nej, bara min egen :)

93. Vad gör dig ledsen?
Svek, break ups..

94. Vad gör dig glad?
Min familj och mina underbara vänner. Och de fina djuren!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej..

96. Vad ska du göra i helgen?
Läger, och åka till mor min :)

97. Vad är det knasigaste du gjort?
ptja... vill ni verkligen veta?

98. Vad har du för laster?
Coca Cola. och mobilen..

99. Vem är din förebild?
syster ♥

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Lyssna på musik och facebooka :)

Skrivet den 24/10 - 12

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback