55 Saker jag ska göra innan jag dör!

Tänkte göra en Before i die lista här då..
 
1* Åka utomlands 
2* Äga en Canon Eos 7D
3* Tatuera mig
4* Bo i en villa med en pool
5* Kunna 5 olika språk
6* Ha ett eget företag
7* Fotografera på professionell nivå
8* Tälta med en kompis
9* Gå på big brother - Check
10* Åka frittfall - Check
11* Vinna en stor summa pengar
12* Springa ca 3 km på max 15 minuter
13* Pirca mig
14* Klippa lugg - Check
15* Hoppa Bungyjump
16* Få inreda ett hus helt själv
17* Se alla Harry Potter filmerna
18* Galoppera med en häst
19* Va med i en film
20* Simma med delfiner
21* Träffa nån av dom som är med i Swedish House Mafia
22* Dip dye färga mitt hår
23* Åka limosin - Check
24* Gifta mig
25* Bada med kläderna på frivilligt
26* Se Titanic
27* Flytta till Göteborg
28* Ha en Iphone - check
29* Äga en BMW
30* Vara vaken i 48 h
31* Köra Dragracing
32* Va helt ensam hemma en helg
33* Vara helt utan mobil och data i över en vecka
34* Leka kurragömma på Ikea
35* Stanna under täcker i 24 h 
36* Ha ett förhållande som hålller
37* Jobba som polis
38* Plugga på komux för skojs skull
39* Åka luftballong
40* Åka till en kompis och göra om allt utan att den vet något
41* Ha ett överrasknings party
42* Lana psp 3 med en kompis
43* Hamna på akuten. inte för att ja vill men med min otur så kommer de hända..
44* Känna en kändis och umgås med den
45* Ha en framgångsrik blogg
46* Gå på en festival
47* Köpa ett för dyrt plagg
48* Hälla diskmedel i en fontän 
49* Gå på spa
50* Bli anlitad som fotograf
51* Lära mig att spela gitarr igen
52* Lära mig skriva med vänter hand
53* Bo på ett ishotell
54* Bestiga ett berg
55* Dansa på en bardisk
 
vissa små, vissa väldigt stora, men samtliga saker jag vill göra innan jag lämnar livet
 
Bilder- Google, mitt arkiv och från andra ställen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback