A lot of things!

Några utav de saker ja gjort dom senaste dagarna är att ja har köpt nya skor, bråkade om telefon, köpt ny data, beställt kläder, fotograferas, knappt sovit och lagt en massa tid på att mata kattungen.. 
 
Gick runt i mina springskor hela dagarna så de tyckte mamma va sådär och när vi skulle kolla efter träningskläder så hittade jag ett par asics somjag fick istället. Får inte byta ut min telefon förrns 30 december och hur många butiker är öppna dagen innan nyårsafton? Mamma passade även på att köpa en nt data så den kommer hem till veckan:) Och imorse så kollade mamma in på några ''klädsidor'' och jag beställde 2 par springbyxor (rosa och svarta), en marinblå tröjja, och en lila bh.. :) och igår så var mamma o jag ute och fotade nya bilder till bloggen :) Dom kommer inom kort (när redigering och fix är klar). ;) 
 
Bild på min nya träningströjja :)
 
och det här är lillgrabben och lillan :) Så fina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback