En sån där rolig lista ;)

Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete, jävlar.. haha borde försöka svära mindre...
 
Äger du en iPod?
japp en lila ;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
haha sommarlov, vem ställer klocka? ;) men vid 5 för att mata liten kisse och sen vid 10 för att mata igen ;)

Hur många resväskor äger du?
2 eller 3 ;D

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän skulle jag nog säga. Såvida det inte handlar om min syster ;)

När var senast någon stötte på dig?
Haha, saker ja inte vill minnas ;P

Vad åt du till middag senast?
Tacos ;P

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Verkligen! Till och med skapar fake fb konton på mig så :P

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08- land ;)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror ganska mkt på situation och vad man har för relation till den andra personen. Men oftast inte :)

Vilken film kan du alla replikerna till?
Haha, knappast nån film nörd sån inga ;P

Pratar du några andra språk?
Engelska, Spanska :)

Diskar du din egen disk?
Pappa, Mamma :D

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej det är inget “krav” från min sida. Om förslaget däremot läggs fram som: “Får jag bjuda dig på middag/bio/annat”, så ja, då tycker jag han ska bjuda. Om man däremot säger nåt i stil med “Ska vi hitta på något, spela minigolf eller nåt sånt?” så är det en annan sak. Jag har dock inga problem med att betala var och en för sig, eller att bli bjuden. Har jag ekonomi till det så tycker jag också om att få bjuda.

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och något att dricka, godis :) Gärna lösgodis, men de brukar ju av nån konstig anledning komma mer´d hem allt igen ;) Brukar vara dålig på att äta godis :P

Har du en blogg?
Hahahah näääe… :) verkligen inte!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam, humor, kunna ha kul ihop!

När sov du senast på golvet?
Hahhahahaha! WTF! Inte den här sommaren iaf ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Några men helst typ 7 :D

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det är jag! Jag känner mig nästan elak som dömer andras språkbruk, även om kritiken enbart förekommer i mitt eget huvud. Fast om man vet att dom har tex dyslexi så är det ju något helt annat :)

Vad var det senaste du åt?
Tacos:)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Lätt! Skulle kunna göra det nu tillomed :)

Tycker du om att krama folk?
Det beror helt och hållet på vem, och i vilken situation. Typ när man träffar en kompis man ser varje dag så tycker jag det e lite ondigt.. Men om man inte setts på evigheter eller med en kille e nått helt annat :)

Äger du en digitalkamera?
Jaaaa, :D

Vad är du allergisk mot?
Pencelin, Fisk, Myggor, Plåster, Fläder :/

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag har ingen som helst aning. :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback