6 juni!

Från och med nästa vecka så kommer inte bloggen handla om mig för då har designen fixas och lite annat fixat ;)

Idag så har jag och Fredrika umgåtts och cyklade in till stan och badade på himlabadet och cyklade även bort till Max och åt efter :) hade as kul idag! Måste nog säga att bubbelpoolen på himlabadet är bäst, och sämst är nog att det inte finns nån vågmaskin och att allt är så dyrt... 55 kr för en bit kladdkaka och grädde.... Nej tack!

Ikväll så blir det nog att möblera om i mitt rum och fixa lite här! Skönt att ha de fint när ja kommer hem efter sommaren. Men vi får se om ja orkar..... Är liksom ganska trött efter att ha cyklat 12 km typ liksom.... Fast jätte skönt att veta att man klarar de :) fast ja visste att de inte skulle bli så svårt men skönt att ha gjort de för första gången i år. Blir nog att cykla in till stan numer istället för bussen ;) Ska bli så sjukt nyttig nu ja ;) Ska även försöka sluta med onyttigheter, som glass, godis, glass... Mina laster ju... Fast ska bli sjukt skönt att bli av med dom!

Nej, nu soffan och tvn..:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback