Intervju med Adara!

Adara är en tjej med öga för färg, form och mode! En fantastisk tjej som även gjort min design. Hon är sjukt duktig på allt med bloggar att göra, att rita, matcha kläder och massa mer! Hon är SJUKT DUKTIG på allt ju!
 
Här kommer en intervju med henne, gjord av mig :)
 
 Hämtad från hennes blogg.
 
När började du blogga och varför började du blogga? 
På blogg.se började jag blogga i november 2009. När jag flyttade från Umeå så tänkte jag att det skulle vara kul för min familj och mina vänner att se vad jag gjorde om dagarna. Men det var såklart även för min egen skull. Jag älskar att dela med mig av alla kreativa saker och det är så kul att få respons på det man gör. 
 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? 
Jag skulle spara en stor slant och sen skulle jag bjuda älsklingen på en resa till USA (+ shoppa en massa) :D
 
Vilket är ditt favorit plagg? (skicka gärna med bild eller länk till bild) 
Oh, vad svårt! Har många favoriter. Men jag älskar min vita kofta från Salt. Den passar över allt!
http://adaras.se/2012/may/utkast-maj-31-2012.html#comment
Sen vet jag inte om skor räknas men jag ÄLSKAR mina Jeffrey Campbells. Har två par som jag använder nästan hela tiden. 
 
 
Vad har du för kamera och vad fotar du helst?
Jag har en Nikon D700. Jag fotar helst allt! Allt från produktbilder och naturbilder till porträtt och dagliga händelser. Men jag skulle gärna börja fota mer människor. 
 
Ps, du kan ju alltid få fota mig ;) hihi :)
 
Vad vill du bli när du blir "stor"? 
Bloggare eller skådespelerska. Att jobba på en tv-kanal hade också varit roligt! 
 
Ett tips på något som kan vara bra att ha i sommar/ eller ett måste i sommar?
Ett asbra humör, massa kul och antimyggarmband, haha. Sen borde man nog ha ett paraply också, om man ska vara i Sverige ;)
 
Hennes blogg är verkligen värd att läsa, ja är numer beroende av den ;) Här hittar ni den! 
 
 Det här är Ida och hennes kille Simon, Söta va? :D
 
Alla bilder är lånade från Idas blogg!


åh, tack för intervjun!! :D

2012-06-22 | 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback