Mycket på schemat idag!!!

Hello the world!
 
Vaknade vid 10 och åt frulle och klädde på mig, sen började vi skriva lista på vad vi ska göra idag, Hela NIO punkter!!! Sjukt ju, ändå sitter jag här istället för att göra dom ;) Värsta snäll ja e ju...   Värsta mycket att göra....  Oj! jäspanens då ;)
 
Aja, Ha en bra dag! Det ska ja ha!


hej på dig igen!
Jo, jag mejlade henne och frågade och då ville hon att jag skulle betala från 200 till 400 kr för en design. Och jag tyckte faktiskt att det var mycket. men hon gav mig EN gratis design fast den var helsvart fast jag ville ha den somrig och ljus.

2012-06-22 | 19:03:06

hej på dig igen!
Jo, jag mejlade henne och frågade och då ville hon att jag skulle betala från 200 till 400 kr för en design. Och jag tyckte faktiskt att det var mycket. men hon gav mig EN gratis design fast den var helsvart fast jag ville ha den somrig och ljus.

2012-06-22 | 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback