Rullar vidare

Efter att ha stått still pga tekniska fel och blivit av med ljus, ström och kyla så rullar vi vidare mot Stockholm! Jag, mina väskor och lill katten sitter och tar de lugnt och ja ska väll ta och fortsätta läsa min bok och kela med henne och Lill tjejen ska väll sova som vanligt! Döds trött är jag även fast jag vaknade vid 13 och svär över att fastighetsakötaren klipper gräset så här tidigt, men klockan va visst 13.... Opps!

Lär inte bli bästa uppdaten idag för uppkopplingen är inte den bästa här på tåget.. Och ja orkar inte uppdatera hur mycket som helst på mobilen XD

Men nu ska ja gäspa vidare och kanske ta en tupplur med kissen! Ehh! Ja läser sen!

Hörs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback