Sista dagen!

Tänk att det här var sista dagen på ca 3 månader som ja va på skolan. Kan man säga att det är härligt eller?

Eftersom jag inte äter frukost så fick ja "frukost" på skolan för Emelie och Erik hade bakat till svenskan som "avslutning" typ. Jävla tjockis man kände sig, skönt att man inte va ensam om de ;) Såg film på SOn och spela brännboll i underställ och strålande sol, bara jag och Ebba.... Mobbade tjejer! Och sen vart ja även klar med lite arbeten på slöjden och sen slutade vi runt 13.15. Outfiten på mig och Ebba från brännbollen finns i inlägget under.

Imorgon är det skolavslutning och sista dagen jag klassas som åtta. Svårt att inse, men ja lär sakna min klass i sommar! Efter ca 3 månader så har jag börjat nian och ska välja gymnasium, nationella proven, och sista året på bergsåker. De känns tokigt att det gått så fort... Ja tiden går fort när man har kul ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback