Ang. Katterna!

Ni ville ju ha ett inlägg med mer info om katterna ;) Så här kommer de :)
Jag har två stycken små liv av rasen BENGAL här hemma just nu. Lär nog blir fler ;)

Vi börjar med ''Tiger''
''Tiger'' heter egentligen S*Leopardettés Magestic Black Magic men kallas tiger. Han föddes 2010-05-14 här i sundsvall hos mina släktingar. Vi va hos dom och ''Tiger'' vart kär i pappa och ¨då fick jag ett ultimatum att jag skulle få ha ''Tiger'' hos mig om ja städade rummet ordentligt. (på den tiden va mitt rum en katastrof) Så jag fixade och vi hämtade han vid skolstarten 2010 när jag började 7.an alltså.
Han är snart två år och världens mest mysigaste katt! Vi håller på och letar fodervärd till han pga olika anledningar.




 Det här va när ja fick honom <3





Sen har vi ''Lillan'' en liten flicka vid namn S*Leopardettés Gold N Glory som är född 2011-07-01. Hon fick jag träffa när hon bara va en dag gammal och smälte redan då! Jag fick reda på att ja skulle få ha henne hemma hos mig och åka´på utställningar med henne! Har vart på ca fem st. Men eftersom hon är lite knasig så ställer vi inte ut henne nu. Får se om de blir fler utställningar eller inte. Jag hämtade henne runt min födelsedag. Och nu är hon snart 9 månader. Stora tjejen!


image description




image descriptionimage description




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback