If you wanna know.

Hej på er alla!

Just nu så sitter jag i soffan med datan! Nyss duschat.. Ganska svårt! Benet är alldelles blått och gör extremt ont ibland. Tog bort lindorna och kollade...fy fan va äckligt de ser ut :O

Sitter iaf nu med mina chockladbollar och ett glas mjölk och smsar :) Imorgon så ska ja sova till 8 typ och sen åker ja till skönsberg för min sjukgymnast va tydligen där imorgon. Sen åker ja troligen till skolan. Ska iaf gå och se på BB snart. Fy fan va kul de är att se dom som får utbrott som Marcelo fick i gårdagens avsnitt..

 Bild från sommarn 2010 :)

 Vi var uppe i Paljaka och fiskade och grillade :)



 Jag och tiger tagen hösten 2011 :)

Kommer mer bilder imorgon. Blir mer bilder nu då vi uppgraderat min data så den är mycket snabbare :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback