Comment

Tilda, haninge
Om: Dag 1- fyra bilder på mig + 10 fakta
 
haha du verkar tro att du typ är populär. lol de är ju bara pinsamt köper mycket väskor o skor ja jo eller hur!?
 
  Mitt svar.

de komiska med denna kommentar är att den är i från sörberge och du säger haninge? hahhaha! lmfao. Har aldrig sakt att jag är varken populär eller köper dyra väskor och skor?jag får inte ens mitt barnbidrag utan när jag väl köper ett par skor så har jag antingen sparat eller att pappa köper. Har aldrig sagt om jag köper dyra JC eller gympa skor. Har aldrig heller sagt att jag köper Chanel väskor eller ryggsäckar och sportbag:ar?

 

Så det så! Du, tilde ifrån ''haninge''

(vet du ens vart de ligger? ) Du får hemskt gärna svara på de här och berätta vem du är även fast jag anar :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback