Kan inte..

Jag kan verkligen inte vara hemma på helgerna! Var i Stockholm 2 helger nyss och åker imorgon igen;) nästa helg ev läger och helgen efter det Stockholm och helgen efter det fest! Så nu blir det mycket på resande fot;)

Och prov på måndag, onsdag, och fredag... Killmeslowly.....! Blir en hel del plugg i helgen och i veckan.... Dö!

Haha, ganska kul med fd vänner som snackar skit, kul att folk man inte umgås med påpekar att man inte ska vara med hen. Du vet vem du är! Hahahhaha! Så jävla kul att höra, om man snackar skit om folk så snackar folk skit om dig!

Nu ska jag ta och fixa lite och sen sova <3



Du är så omogen som skriver så om mig du som bråkar och inte vågar säga ett skit i skolan vågar knappt kolla på mig ,hoppas du lär dig något . du som bombar mig med medelanden de är fan du som snackar om alla inte jag nu snackr du om mig och har jag sagt något om dig svar nej ! väx upp

Svar: Va fan tänker du med? lilltån tror ja fan! har adrig nämnt dig på bloggen om de här! Vem fan vill prata emd en fet jävla lögnare? Vill inte ens se dig för du snackar så jävla mycket skit. det är så jävla många som tycker så illa om dig! Ja får skicka vad jag vill i medelande och skriva va jag vill hur ofta som helst! Du har inget med mitt liv att göra! och allt du säger? du vet bara mitt förflutna och inte framtiden. Så berätta om saker du vet ist för att ljuga! Du är ju helt jävla blåst i hubvudet!
Denice Larsson

2012-10-23 | 20:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback