Plugg!

Det ända jag gjort ikväll är att klaga över min riktigt feta träningsvärk i benen och plugga massa! Hunnit med plugg till spanska prov imorgon, påbörjat en teknik uppsatts och en musik uppsatts. Även "pluggat" till ett praktiskt prov i slöjd och hunnit organisera ihop allt plugg som jag ska göra snart. Även hunnit kladda ner mitt schema i mitt block, skönt att ha det med sig jämt :)

Har även hunnit planera lite och fundera. Fått ihop en hel del inom den närmsta tiden :) Spännande :)

Men nu ska jag försöka sluta mina 2 blå, och alla ni, eller jag tror mig veta vem som utger sig att vara denim personerna, kan bara lägga ner. Ni tror att jag litar på vad ni säger om nått rykte en totalt blåst person spridit, dom är falska! Bevisa saker innan du börjar snacka nästa gång tjejen!

Hörs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback