Sjuk..

Sitter i soffan och nyser och snorar.. tror min kropp fått en chock av alla c-vitaminer jag fått i mig nu.. Jag som aldrig dricker sånt... Börjar känna mig bättre iaf.. I lördags kom jag ner och vi fixade lite här hemma! Kröp ner i sängen vid 23 eftersom jag gick upp vid 6.. men jag fick inte stanna i sängen säå länge för min syter tyckte jag skulle med på hall&vin ( ;) ) fest.. Som sagt, upp o hoppa och ut genom dörren.. När jag väl kom hem så hade jag hållt igång i 22 h :O Och var ändå ganska pigg! Igår så skulle jag lämna in min iphone o´ch leta objektiv till systemisen! Men inget av de lyckades jag med, måste betala en fet självrisk och leta vidare... men idag så ska jag låna lite kamera saker oc´h dricka c-vitaminer... STANDARD!!
 
 
Världens bästa helg och världens bästa syster <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback