Some die young!

 
Sitter i soffan och lyssnar på musik, ska precis börja fixa mig inför kvällen.. Bio, Bowling o go middag väntas i heron :) Ska se bitchkram, äta ¨nå gott och äga ut alla på bowling.. = förlorar jag så dör jag!
 
Hade iaf tänkt att försöka få tid till att uppdatera ere under kvällen, ska lämna in min iphone också... Väldigt motvilligt.. men då blir den hel för 600 kr iaf... eventuellt så följer kameran med ikväll då jag fick ett nytt objektiv igår :D har även beställt nytt batteri och 3 defs :) Hoppas ha dom imorgon :D
 
Nu blir det till att fixa håret mm.. Så skönt med ny tvättat hår, så jag gör nog nå speciellt med det idag :)
 
Ha de bra! <3
 


Är det seriöst att du lämnar in telefonen på lagning för 600 kr när du får en ny till jul?!?!!!

2012-10-31 | 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback