Första ring på gymnasiet!

Jag är galet ledsen att jag inte bloggat något men jag har jobbat och absolut inte hunnit med er alls... Ledsen hörrni!
 
 
Idag började jag alltså gymnasiet och började på en helt ny skola och med en helt ny klass. Kände ''endast'' 6 st sedn tidigare i min klass, BP13A :) Verkar ha en toppen klass och riktigt bra lärare får jag hoppas på ;) Har 2 st hel sköna mentorer och alla bitar börjar falla samman nu några timmar efter dagens ''skoldag'' :) 
 
Jag och Fredrika gick ifrån skolan med tanken på att det var tisdag imorgon och att vi skulle ha hål första timmen.. Jävlar vad fel vi hade!!
 
 
Har endast fått ut mitt schema för hösten och skåpet då datan är försenad och jag inte får något busskort utan ska stå för kostnaden till och från skolan varje dag i 3 år själv.. Det är 600 kr i månaden i 12 månader och sen gånger 3 år... Det blir ungefär 21600 kr.... Det är för fan en kamera till mig!!!!
 
Ikväll har jag och Miriam gått på spontan bio och sett The Heat, ruskigt bra och riktigt rolig!! Vi var dock enast 7 st i biosalnogen då det är tisdag ;P Tidigare idag, direkt efter skolan, så mötte jag och Fredrika upp Miriam för lite lunch på barista.. Såååååå gott och trevligt!!
 
 
Nu ska jag ta och krypa ner i ängen för imorgon så börjar jag kl 8.20 och sluat sedan kl 16.10.. Men har 3 h hål mitt på dagen... Sjukt ''skojj''....
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback