In tha Vålådalen!

Sitter i sängen i vålådalen och gör absolut ingenting alls typ.... Ganska skönt det också, eller hur? :)
 
Har förövigt åkt buss i 5 h, god middag, badat badtunna, bastat, vart på mässa och lekt massa lekar och självklart skrattat så att tårarna rann! :,D Har alltså med andra ord haft det riktigt bra har första kvällen utav 3 dagar :P 
 
 
 
Imorgon är det fullspäckat schema... Verkligen fullspäckat.. Ska upp redan kl 7.15, och det lär kännas i kroppen tror jag.
 
 
 
Träningsvärken ifrån gårdagens pass kom inte förrns vid 13 tiden idag.. Haha, riktigt ruskigt ont i rumpan. XD Kändes ju sådär när man skulle leka massa lekar som inledning på lägret, och man skulle ju sååååklart springa en massa... Det var dock ganska kul och eftersom träningen denna helg kommer vara obefintlig så kändes det ganska bra efteråt! 
Nu måste lilla jag sova så jag orkar upp imorgon bitti, usch vill inte ens tänka på tanken eftersom det faktsikt är helg och jag måste upp sjkukt tidigt.. :( '
 
Godnatt mina fina läsare!!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback