Ny dator, Träningsvärk, Vålådalen och HELG!

Slutade idag kl 12.40 efter endast 2 lektioner om lunch, riktigt härligt så jag passade på att dra till gymmet för att kanske skaffa mig lite träningsvärk tills imorgon. Vore ganska skönt öndå nu när jag inte har någon möjlighet att träna i helgen.. Så efter ca 1 h träning så drog jag tillbaka till skolan för att umgås med några klasskompisar i väntan på våra nya skoldatorer. Hann med att spela kort i ca 1 h, skratta hysteriskt åt utspillt kaffe,
 
och snacka massa "skit" :) Vi var endast 4 personer som fick våra datorer idag eftersom vi var dom ända som orkade vänta på skolan i ca 3 h :P Men det var verkligen värt det! Mötte upp sanna en snabbis innan min buss gick hem, vilket var ruskigt jobbigt då min väska vägde ca 10 kg.. Skolböcker, Träningskläder, Skor och datorn.... Kom hem och satte mig vid denna fantastiska dator och laddade ner lite nya program :) 
 
 
Resten av kvällen ska spenderas till att packa väskan till Vålådalen, Åker imorgon bitti så jag har redan nu helg!! Jag måste även gå till affären för att handla middag till mig själv, skit "kul", då pappa jobbar på som vanligt.. 
 
Har för övrigt köpt mig nya jeans, kan inte säga annat än att jag älskar dom!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback