Borde inte snurra runt i luften..

Igår så hakade jag och några kompisar på en kompis till birstahov, vår gymnastiksal typ, där vi tänkte att vi skulle göra några volter och hopp... Har inga problem med volter och så men att hoppa är inte kompis med mig... Skulle hoppa över en hög och jävligt stor "låda" men jag glömde lyfta benen så jag gjorde världens facepalm och de första mina vänner säger är, du blöder Denice och bara står och skrattar! Visserligen så låg jag på marken och skratta så tårarna rann, jävla klumpeduns XD Så här i efterhand så var de inte särkilt smart då jag har ont både i nacken, pannan, hakan, näsan och ett ben XD men va fan, man måste ju bjuda på sig själv lite? ;) 

Jag har ju inte bloggat på ett x antal veckor då allt inte är på min sida just nu så har inte riktigt haft lust att sitta och skriva men tänkte att de är väll alltid kul att läsa om andras misslyckande? ;) Ni kanske sitter på en tråkig engelska lektion som jag också gör om 30 minuter och skrattar åt mig? ;) 

Men idag är de ju onsdag och jag är påväg till skolan för sista gången iår, ganska skönt men ändå tråkigt! Vi har julavslutning ikväll och lat som man är så orkar jag inte åka hem innan den då jag slutar 16.20 och ska vara tillbaka på skolan kl 18 så jag skulle åndå bara ha en 35 minuter hemma typ.. Så jag har 2 väskor, en med dator och en med fin kläder och träningskläder! ;) Standard numer känns de som ;) 

Jul och nyår då? Vad händer då? Tänkte åka ner till Stockholm och fira jul med familjen där nere och sen så åker jag hem till nyår och firar med några vänner ifrån klassen! :D De känns ju som en jävligt bra plan, right? 

Men nu är jag snart framme vid skolan och ska väll vara sociala med mina fina vänner! 

Hoppas ni får en bra dag och att allt är bra med er! Kram Denice  :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback