Denice åker tåg

Idag är det söndag och andra advent. Det firar jag med att åka tåg i 3,5 h till Stockholm, ja de funkar ju de å! :) 

Har även hunnit med att klä granen, städa liiiiiite, packa väskorna, göra julfint och ta de lugnt! Helt okej enligt mig! 
Jag är ju som sagt påväg mot vår huvudstad och min andra halva utav familjen, ska fira jul och ha lite allmän kvalitetstid med dom! Ska även hälsa på min älskade mormor imorgon, kommer bli äckligt jobbigt men det är värt de! 
Har mina två väskor som vanligt och en stor kasse med julklappar, varför köpa små klappar när du ska åka tåg? Jag är så dum, de är otympligt och super tungt. Jag erkänner, jag är inte så jävla smart... 
 
Fick förresten en jätte fin kommentar på förra inlägget, blir så glad över sånt! :* Något annat jag blir glad över är när man kan göra sina nära och kära glada, det är så kul att göra andra på bra humör!! Håller ni inte med? :) 

Nu ska jag ringa min kära far och säga att jag lämnat Gävle för 25 minuter sedan :) 

Ha det bra!! :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback