Jullov!

Igår kväll så fick jag och hela min skola jullov, så himla skönt! Vi hade en julavslutning på kvällen med julmat, lite tävlingar och underhållning, de var väldigt kul men såhär i efterhand så har jag VÄLDIGT ont i fötterna då jag vandrade runt i klackar en del av kvällen.. Har även träningsvärk i triceps sen gårdagens träningspass, åh så skönt! 

Imorgon är de fredag (dansar runt och sjuner "it's friday, friday") och jag ska iväg till min gamla skola för att se på deras julshow, tradition att se på den :) Det ska bli väldigt kul, sedan ska jag dra till stan för några ärenden och träna lite :) 

Nu tänker jag sova så jag inte försover mig imorgon ;) Sov gott fina bloggläsare! :* 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback