Lista som avslut på året!

Jag kommer ju ha fullt upp idag, de är ju nyårsafton så skickar in en lista så ni kan läsa nått iaf ;)
 
Allmänt-

Namn: Denice Karolina Larsson.

Ålder: 16 (y)

Vart bor du? Sundsvall/Stockholm

När är du född? 1 Oktober 1997.

Vad har du ätit idag? Mat?

Vilken skola går du på? Thorén business school.

Dagens låt? Ex factor - The fooo <3

Favoritmat? Kyckling och ris <3

Senaste gången du grät? Oj, long time no see. :)

Vad attraherar dig? Killar som bryr sig om sitt utseende :)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Katten

Vilken är den senaste filmen du sett? MI 3

Favoritfilm? Åhhh, jag har absolut ingen aning. Det finns så många bra ju :)

Hur löd det senaste sms:et du fick? Jag saknar de vi hade, jag saknar dig å <3

Vilken är din favoritplats? På sommaren så är det ju lätt stranden! Men överlag så är det nog i soffan. :)

Är du en beroendemänniska? Ja jag råkar ju vara det... ^^

Vem såg dig naken senast? Duschen?!

Vilken kroppsdel är du mest nöjd över? Om ögon är en kroppsdel så ögonen, annars min rumpa :)

Vad gör dig glad? Familjen, Vänner, Sommar, Spontana människor.

Berätta något som du nyss lärt dig? Att jag inte tycker om att tvätta linserna?


Skulle du?

Kunna byta liv med någon? – Ja, för några dagar kanske, de beror på vem jag skulle byta med :)

Isåfall vem då? – Min pappa eller mamma så jag skulle kunna få en förståelse över hur jobbigt det är att vara vuxen, annars nån killkompis eller nån kämdis ;)

Iunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Nej haha, aldrig.

Pussa en främmande kille på stan? – no way.

Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – Nej, absolut inte!


Antingen eller:

Svart eller vitt? - Vitt

Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma, så mycket mysigare!

Tvspel eller datorspel? – Tvspel lätt!

Singel eller upptagen? Jadu, en tolkningsfråga..

Ragga eller bli uppraggad? - Haha uppraggad...

Har du blåa ögon eller bruna? - blåa, tror jag?

Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.

Coca cola eller fanta? - Inte ens en fråga. Cola. I alla lägen.

Pizza eller kebab? - INGET. Usch.

Randigt eller prickigt? - Men lol. Randigt isf.

Älska eller älskas? - Båda i alla lägen!

 

Senaste 48 timmarna har jag?


Pussat någon? – Japp

Dansat? – Ja, glädjedansa.

Fått en kram av en helt okänd? – nepp.

Ringt någon? – Ja? Vem har inte?

Blivit uppringd, vem var den senaste? – Japp, Pappsen.

Träffat någon söt? – ja såklart.

Vilken linje går du i skolan? - Business = Ekonomi

Vad är klockan nu? 07.00

 

Hur imponerar man på dig? Att våga vara sig själv, att stå för sina åsikter och bry sig om sitt yttre.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sanna/Miriam/Pappa/Mamma/Fredrika

Har du någon piercing? öronen.

Din största vinst? Typ 250 kr eller nått :P

Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se, ask.fm och några bloggar.

Är du fåfäng? Sådär, ibland. Ibland inte.

Ångrar du någonting du gjort? Det gör väll alla?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Ganska lika.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det va något med att dom tyckte det var ett fint namn och att pappa väldigt gärna ville att jag skulle heta det.

Gillar du senap? Fy fan!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Varför började du om du inte hade tänkt att avsluta det? Fan lika bra att kämpa när du ändå håller på, tiden gåt ju ändå.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa, dock skulle jag inte våga göra det tror jag..

Har du varit inblandad i en trafikolycka? De hoppas jag inte. Minns ingen iaf :)

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Faktiskt inte....

Tycker du om att krama folk? Dom jag trivs med ja :)

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga alls :P

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj, det va nån jag inte alls visste vem det var.. Minns dock inte vilken :P

Vad är du allergisk mot? Fisk, Pencelin, Fläder, Jordnötsringar och Skitsnack.

 

 

Ha en grym kväll nu för de ska ja ha!!! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback