Sista minuten

Jag är verkligen ute i sista minuten med julklappar, började iofs för ganska länge sen men köpte den sista idag! Wohoooooo! Är verkligen nöjd med alla julklappar jag köpt, dom blir verkligen perfekta tror jag :) Hoppas dom duger :) 

Förutom julklappsshopping har jag hunnit med att hälsa på min älskade mormor på sjukhuset. Usch va de gör ont i hjärtat att de henne så sjuk.. Livet är inte rättvist, men alla ska vi den vägen vandra någon gång i livet.. <3 
Men vi har även hunnit med att handla julmat och så, vilket är skönt! Ska bli härligt med en lugn jul iår faktiskt, julafton brukar alltid vara så stressig och så för min del så de ska bli skönt med lite omväxling! Jag ska ju fira jul här nere i Stockholm, jag brukar vara varannat år i Sundsvall och varannat år här nere i Stockholm :) 


Men nu ska väll vi börja fixa inför kvällens uppesittarkväll med Bingolotto, lite av en tradition tycker jag! Får hoppas på att man vinner nått så man kan hitta på nått skojj nu till våren! 

Kramar! <3 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback