TågDenice

Ja snart kan ni väll börja kalla mig de också, åker så jävla mycket tåg men känner att de är värt de!  :)

Idag, tisdag, nej fan de är ju bara måndag... XD Jag åker iaf tåg igen, denna gång påväg hem till pappa för att fira nyår, funderade på att stanna kvar här nere och fira men eftersom Ronja ska säljas och så så vill jag kela lite med henne också, Hon flyttar troligen till helgen :(( 



Ja vad har jag hunnit med idag då? En hel del fast jag sov lite väl länge ;) Jag åkte iväg och hälsade på mormor, gjorde de även igår då hon har flyttat ifrån sjukhuset till ett annat boende, träffade henne för sista gången iår men lär åka dit så fort jag åker ner igen. Åh hon är min hjälte <3 Hon hade det iaf bra och hade super snälla sköterskor som hjälper henne. Hon är ju sjuk och väger endast 23 kg(?!?!). Jag vägde inte ens de i 3:an.... Men mormor är en kämpe och kämpar på bra!!! Ni skulle sett utsikten hon hade från sitt fönster, helt otroligt fin, man såg hela dreviken! 


Imorgon är det nyår och jag har inte bestämt mig vad jag ska göra, har tre olika alternativ så har super ångest! Men de löser väll sig :) 

Hoppas ni haft en bra dag, de har jag iaf haft men nu ska jag ta och läsa lite så jag kan skriva min romananalys :) 

Puss & kram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback