Träna?

Jag har kämpat i flera månader, många jobbiga timmar på gymmet, otroligt många stunder då jag viljat ge upp. Men när man märker skillnaden, när kläderna börjar bli förstora, när andra börjar märka det så känns det så himla värt det! Jag har kämpt så himla hårt men är inte klar än på ett tag! Jag har bara gått ner några få kilon men har omvandlat otroligt mycket fett till muskler, och det är betydligt bättre att vara stark än smal! Det är bara onödigt att gå och hata sin egna kropp, gör något åt det, ät nyttigare och träna mer. Det finns INGA genvägar till en nyttig viktnedgång! 
 
Detta är min skillnad på 3 månader- 
 
Detta var innan - 
 
 
Detta var igår!! 
 
Och jag är så otroligt glad över alla fina komentarer från alla fina människor, man behöver verkligen allt stöd man kan få! 
 
Kom ihåg de, alla är lika fina oavsett vikt, längd, hudfärg, osv. <3 


Gud vad duktig du är!
Måste vara jätte jobbigt att träna flera gånger i veckan och att äta jätte nyttigt varje dag. Kan inte du visa ditt träningschema och kostschema? Skulle vara jätte kul! Själv tränar jag 4 gånger i veckan och äter bara onyttigt 1 gång i veckan. Men du verkar ju träna ännu mer, hur orkar du? Tack för motivationen tjejen! Du är grym<3

Svar: Åh tack så mycket!
Det är en vana att träna så mycket som man gör, självklart kan jag skriva om de lite senare, det kommer upp efter jul :)
Denice Larsson

2013-12-22 | 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback