Träningsvanor ala Denice

Har fått frågan om jag kunde skriva om mina träningsvanor och mitt tränings-/kostschema! 
 
Jag tränar 5-6 gånger i veckan då jag måste låta musklerna vila och har minst en vilodag inplanerad, 
 
Här finns det endast en planerad vilodag men ibland slänger jag in en vila när jag inte känner för att träna eller när jag känner mig lite hängig eller slut i kroppen. När man är trött i musklerna så är det bättre att vila än att köra ett pass på gymmet så att musklerna får vila upp sig igen!! 
 
Detta schema gäller dock endast när jag är i sundsvall för jag har inget gymkort i stockholm än. I stockholm tränar jag mest kondition och lite på utegymet vi har ungefär 500 meter bort! 
 
Jag äter som jag gjorde innan men har slutat med glass, godis och cola helt dock är det lite svårt att hålla sig ifrån lussebullar och julmust nu i juletider. Men jag kämpar!  
Jag har börjat äta mindre än förut, jag har dock alltid varit rätt stor i maten och ätit mycket men i samband med att jag blev sjuk för några veckor sedan så tappade jag matlusten men kämpar med att äta tillräckligt med mat u ändå. Jag äter mer sallad och dricke rmer vatten vilket är mycket bättre än läsk!
 
Och sist men inte minst så behövs motivationen till att börja och sedan är det vanan att fortsätta!! 
 
Det är jävligt jobbigt att träna men det är en underbar känsla efteråt, och de är så himla värt det i efterhand, Jag har kämpat och kämpat och kämpat och kämpat och inte sett några som helst resultat fram tills nu. men jag har kämpat ändå och jag har Fredrika att tacka för hon har peppat mig så otroligt mycket och verkligen fått mig att kämpa mig igenom alla dessa hemska pass!!
 
 
Tack för mig! 
 


Åå, vad kul att jag kan bidra med någonting?
När kommer du till Svall? har extreeeem abstinens!

Svar: Inte bestämt än men troligen söndag :)
Denice Larsson

2013-12-25 | 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback