11 Saker jag stör mig på del 1..

Här kommer 11 saker jag stör mig på /irriteras på! :)
 
Ettiketter som hamnat snett på syltburken osv. Det kan vara så illa att jag måste ta bort ettiketten!!
 
Felkopierade papper, där text kan saknas eller att de inte syns något....
 
Folk som kommenterar filmer, tex: men gud gör inte sådär! AKTA!! osv....... Jösses, drama queen..
 
Tandkrämsspott, de är så himla äckligt och nä uscha!
 
Hårstrån på kläder, speciellt om dom syns också som mina röda gör på ALLT! Då menar jag verkligen allt, till och med på golvet om man borstat håret...
 
Smutsiga glas osv, inte om dom är använda eller något men om dom är diskade och dom inte blivit rena..... MORR!!!!
 
Synliga sår i ansiktet... På andra är de väll inget men jag stör mig extremt mycket om de är på sig själv och troligen så är det skolfoto eller nått just då...
 
Snurrade snören/band, ja typ skosnören är jätte snurrade ller ett bh-band som snurrat sig massa varv..
 
Dom typiska FULDAGARNA, dom morgonarna man vaknar upp, håret ser ut som ett fågelbo, trötta ögon och inget att ha på sig i garderoben - USCH!
 
Tjejerna som bitchblickar dig från topp till tå på stan, är dryga men egentligen skulle döda för att få din outfit..haha älskar det!
 
Kompisen som jämt snackar skit bakom din rygg och när du får reda på det ''Åh förlåt'' , ''Ska inte hända igen''..Riktigt oproffesionellt och fegt. Sätter big dislike på det.

Trackback