STRESSAD TJEJ.SE

Har så grymt mycket att göra egentligen men ändå så sitter jag här och drar ut på tiden.... Finns så mycket jag måste göra men inte vill, så mycket jag vill men som jag inte kan, och så oerhört mycket jag kan men som jag inte vågar..
 
Men nu så måste jag verkligen sätta mig ner och planera mina sista dagar i sundsvall på ett litet tag för annars går resten åt skogen.. och så måste jag plugga religon... och städa rummet... och packa.. och fixa kameran... och fixa hemskt mycket annat...
 
Gick och duschade för ca 2 h sedan för att sedan ringa min älskade mormor och sedan dö i sängen men nää.. Här sitter jag ja :) Usch vad jag hatar när jag gör såhär mot mig själv.. Kommer verkligen må skit imorgon för jag inte kommer sova så länge som jag behöver... Men mina vänner är vana vid mitt morgonhumör nu ;)
 
Så godnatt babes ;*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback