Sammanfattning utav 2012

 
2012 har vart ettt ganska galet år, mycket roligt och en del sämre saker har skett.. :) Men 2012 har nog vart ett utav de bättre.. :)
 
Januari:
* Färgade halva håret för sista gången.. :)
* Var på mitt första KM, klubbmästerskap.. :)
* åkte på hörselgånginflamation... :(
 
 
Februari:
 
* Åkte på en underbart bandläger till mellansel, några utav de bästa dagarna i mitt liv!
* ''råkade'' vara svårväckt och blev väckt av trummsätt....
* Bloggpaus..
*Konfaläger, grymt kul! :)
 
Mars:
 
* Började månaden med operation... Äntligen så fick jag den gjord!
* Massa besök till sjukgymnasten..
* Lyckades stuka höger foten riktigt illa.. inte bra än.. :P bara jag som lyckas ;)
 
 
En vecka efter...
 
April:
 
*Big brother live med Evelina :)
* Praoade som fotograf och sen som jornalist.. :)
* Skaffade brillor..... :)
 
 
 
Maj:
 
*Jag tog konfirmationen och mamma kom upp :)
*Jag var på Big Brother live igen med min syster :)
 
Juni:
 
*Var hurtig och cyklade till och från staden med fredrika :)
*Var på kattutställning i skellefteå :)
*Spelade brännboll i underställ
*Gick ur 8:an :)
*gjorde mitt första fotojobb :))
*Åkte upp till sundsvall för kattutställning
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback