TGIF!!!

 
Äntligen fredag!
Började morgonen med ett tufft idrottspass, tror aldrig vår klass vart så trötta nån gång ;) Men vi vann! :D Med nästan 30 pöäng dessutom, oj juste.. Vi spelade redskaps brännboll :) Sedan flöt resten av dagen på och när jag väl slutade 13.40 så tog jag min promenad hem och satt mig i soffan med en kopp te och en lussebulle :) Fixade lite saker förut vilket gjorde att middagen vart sen så jag missar stallet med Mirre.. :( Får ta de nästa vecka :)
 
Hoppas även på sovmorgon imorgon, men de borde inte vara några prolem då jag och Mirre, och hoppas på fler som vill med, ska åka in till stan och sätta oss och fika och prata om allt mellan himmel och jord!  Men de blir på eftermiddagen då hon ska hjälpa till på barnkalas på förmiddagen :)
 
 
Right now! ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback