Cp dag.

Den här dagen känns bara så jävla dålig.. Kan inte någon komma och dra ut mig ur huset och hitta på nått med mig?! Allmänt less efter nattens dåliga drömmar, vill inte gå in på detaljer men den va så sjukt dålig så jag vaknade med världens sämsta humör och det sitter fortfarande kvar.... Cp dröm.

Imorgon är det iaf jobb som väntar.. Antingen blir de sämst eller grymt... Vi får se :)

Igår var jag iaf och badade och solade med massa vänner ute på Ekerö, klarade mig utan bränna trodde jag... Var lite bränd på benen och ansiktet märkte jag på kvällen..:) Imorse så vaknade jag dock med världens bikini bränna på rumpan...:D Så himla sjukt...:)


Vi höra senare vänner :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback