Dag 11 - Någonstans jag vill åka

Det finns vädigt många ställen jag vill åka till, extremt många! Utomlands vill väll alla men i sverige finns de också väldigt fina platser! :) Om jag skulle få åka utomlands i dagsläget så skulle jag nog vilja åka till cypern eller turkiet på semster med bad och sol men skulle väldigt gära åka till florida också ;) Om jag skulle på shopping semester så vill jag till new york :D
 
 
 
I Sverige vill jag jätte gärna åka till Göteborg, jag tycker de verkar vara en otroligt mysig stad! Har vart där 3 gånger, dock aldrig hunnit gått i stan och så :) Har vart där på liseberg för typ 8 år sedan, vart där på en mässa och vart där på en kattutställning :P 
 
 
(Parken Zoo)
 
 
Jag och mina fina vänner håller även på att planerar en kryssning till hösten/ vintern till Finland! Ska bli väldigt kul att få åka iväg några dagar :)
 
 
 
 
Detta är jag ( nähe??) under en resa till finland för 2 sommrar sedan :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback