Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan

Jag gick ut 9an med 230 poäng vilket är endast 2 st B men en himla massa C och D, endast 2 E så jag är väldigt nöjd! :) Nu kommer nån med 300 poäng tycka att det här är jätte dåligt, men jag har väldigt svårt att sitta still och svårt att koncentrera mig så jag har fått arbeta hårt för mina betyg! Nian är inte en enkel del i livet, tusentals prov och svåra nationella prov och många dryga lektioner som du tycker är onödiga, men du kommer att fatta när du får dina slutbetyg att det var värt att lyssna på lärarna och göra läxorna och att plugga hårt inför prov...
 
Så jag har skött mig helt okej i skolan tror jag :P
 
 
 
7 st sidor att plugga på om andra världskriget SÖG!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback