Spontan man är!!!

Idag har jag både färgat håret och klippt mig hos frisören.. Inte ett dugg planerat! Något annat som inte heller var planerat var dagens målarfärgskrig på jobbet..:) När jag gick ifrån jobbet såg jag ut som en clown med målarfärg i hela ansiktet och så mycket målarfärg i håret så det vart att åka till frisören och fixa det! Så nu sitter jag här hemma med nyklippt och nyfärgat hår! Imorgon är jag korthårig, brunett, fattig, arbetslös men jävligt lycklig!! :)

Så idag har jag alltså för första gången i mitt liv klippt av mig håret spontant, haft målarfärgskrig, köpt en högtalare med en smilie på, ätit en hel pizza och gjort sönder mina glasögon :) Jag kan de där vettu! ;)

Även fast jag vart hos frisören och handlat högtalare så har jag fyrsiffrigt på banken...:) Jag har samlat på mig nu! Kommer dock bli av med det mesta på lördag då jag ska betala mina nya glasögon och shoppa inför kvällen då grilla med min bästa vän! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback