Dag 2 - 10 saker jag gillar & 10 saker jag hatar

Ja, hej! 
 
Här kommer dag 2 på den 30 dagars långa listan :)
 
10 saker jag gillar:
 
1. Jag tycker väldigt mycket om att bada!!
2. Jag älskar bilsport, kan bero på att hela min familj är bilintresserade! :)
3. Jag tycker även om tvserien The Vampire Diaries extremt mycket ;)
4. Sovmorgon är ett stort + i livet :)
5. Kyckling i alla former ligger högt upp på älskar liskan ;)
6. Jag brinner även för fotografering! De vet nog de flesta redan om ;)
7. Sällskapsspel med vänner sena sommarkvällar är också något jag gillar väldigt mycket!
8. Karuseller! Åh det är så himla roligt!! :D
9. Jag gillar även att bara gå runt i Stockholms innerstad och mysa :)
10. Jag tycker om att vara med vänner, som alla andra också gör ;)
 
 
10 saker jag hatar, tycker mindre om:
 
1. Kryp
2. Lök, de HATAR jag verkligen!
3. Överdrivna personer.. Uscha....
4. Jag tycker inte om fisk alls... :/
5. Råttor, nä de tycker jag inte om.... :P
6. Facebook, tyckte väldgt mycket om de förr men nu nja de funkar typ :)
7. När pappa för jobba över.......
8. Snö, slask, vinter är INTE skojj alls.... :S
9. Basket, jag gör bara illa mig och blir rasande XD
10. Att min iphone laddare är 1 månad gammal och redan slutat funka... ARGHH!!!!!!!! D:
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback