Dag 5 - Mina största misstag

Hej!
 
Jag har väll som alla andra på jorden gjort misstag men jag vet att vissa gör mer misstag än andra.. 
 
Jag är en sådan som gör saker även fast jag inte borde.. :p Men mitt största misstag i livet är att jag började äta godis..... Jag åt ALDIG godis utan kunde sitta och äta en morot till lördags godis även fast alla andra åt godis. Jag hade en period då jag åt väldigt mycket godis men i dagens läge har jag inte någoot problem emd att äta godis en dag och sen inte äta godis nå mer resten av månaden :)
 
Och det är jag ändå ganska nöjd med att kunna sluta när man vill :)
 
 
Jag kan även äta glass en dag och sen inte äta glass på väldigt länge.. :) Det handar om VILJAN!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback